уторак, 22. децембар 2015.

Brown







Dobro jutro!
Danas je utorak i ja sam mnogo bolje raspolozena nego u poslednjih par nedelja i jako sam srecna zbog toga. Decembar i nije bas moj mesec, moram priznati. Ovo je tek drugi post ali sta da se radi svi mi imamo periode na koje nismo ponosni.. Moja danasnja kombinacija je opet braon i crno ali ja joj prosto ne mogu odoleti i zaljubnjena sam u ovu nijansu. Rese su totalni must have ove sezone i apsolutni hit svuda! Vlada i ja smo se ponovo zajedno fotkali i uhvatili poslednje svetlo u toku dana jer zima je i mrak pada mnogo ranije sto se meni licno ne svidja, a verujem ni vama! Zelim vam lep utorak!

Morning guys!
Today is Tuesday and I'm a much better mood than in the last few weeks and I am very happy about it. December is not exactly my month, oh well.. This is only the second post but what to do, we all have periods in which we are not proud .. My today's outfit is a combination of brown and black but   I just could not resist and I m in love in this shade. Fringes are a total must have this season and an absolute hit everywhere! Vlada and me are together again photographed and and caught the last moment of the day because it's winter! Happy Tuesday!





BERSHKA trousers
C&A basic shirt
STRADIVARIUS bag(old)
H&M boots(old)
vest not branded
H&M sunglasses and bracelets
DAISY DIXON watch

4 коментара: