понедељак, 30. јун 2014.

Sesir sa ulice i tatine naocare iz devedesetih?

Konacno sam se vratila kuci i presrecna sam sto mogu da objavim ovaj post! Bila sam na moru 6 dana i naravno sve sto moze da se desi desi se meni. Imala sam problem sa wi-fi mrezom i nisam mogla da objavim ovaj outfit koji sam slikala pre par dana. No, nebitno vazno da sam sad tu i da mogu da podelim ovo sa vama :) Prijatna letnja kombinacija koju upotpunjuju tatine suncae naocare iz 90ih koje sam nasla par dana pre mora u njegovoj staroj sobi. I,  naravno sesir koji sam kupila u lakolnoj prodavnici suvenira prosle godine u Solunu za citava 2 eura. Nadam se da vam se svidja, ostavite komentare i vise o naocarima u nekom od sledecih postova. Uzivajte!















Haljina H&M
Kosulja TALLY WEIJL
Patike ALL STAR CONVERSE
Torba BERSHKA
Narukvica  GUESS

Нема коментара:

Постави коментар