уторак, 26. август 2014.

In ZARA

Cao svima! Ovo je bilo usputno slikanje pre par dana. Nisam planirala da slikam ovaj outfit, tj. jesam al' ne to vece jer sam krenula u izlazak,tj. na pice sa drugaricama. Ali kao sto mnogi od vas znaju ja svaki slobodan trenutak pokusavam da iskoristim za slikanje, naravno slikanje sebe :D I da, moram da napomenem da sam se slikala u ZARI, u Knezu, i da imaju fenomenalno svetlo :D Sto se outfita tice, sve stvari sam vec slikala, ali ovo je jedna od meni drazih kombinacija. Imam  samo par slika, ali nadam se da vam se svidja, ostavite komentare i uzivajte! Ljubim vas!


Hi everyone! This was casually shooting a few days ago. I was not planning to paint this outfit, I did but not that night because I started out, drink with friends. But as many of you know me every moment I'm trying to use for painting course painting itself :D I that I have to mention that I posed in ZARA,  and have a fantastic light :D As far as outfits are concerned, all things I've already painted, but this is one of my favorite ones combination. I only have a few photos, but I hope you like it, leave comments and enjoy! I love you!









Majica-T Shirt ZARA
Jakna-Jaket BERSHKA
Sorts H&M
Torba-Bag H&M
Cizme-Boots UGG
Narukvice-Bracelets H&M,GUESS..



Нема коментара:

Постави коментар