понедељак, 8. септембар 2014.

Boyfriend jeans

I konacno, ja u decackim farmerkama! Ove boy farmerke totalni su hit proteklih sazona i jos se nose. Devojke ih prosto obozavaju, preudobne su i mogu izgledati fantasticno dok su istovremeno sik i apa-drapa sto decaci apsolutno ne mogu da smisle. :D Kako god, morace jer se sve veci broj devojaka odlucuje za njih.Ja sam moje uzela u BERSHKOJ i uzela sam broj vece jer sam htela da izgledaju bas siroko :D Nisam mogla da nadjem to sto sam trazila i cak mi je u jednom trenutku palo napamet da uzmem muski model, ali snasla sam se na kraju. Kako vam se svidja?

And finally, I'm in the boy's jeans! This boy jeans were a total hit last sason and more worn. The girls just love them, they are comfortable and can look fantastic while being chic and nohow hundred boys absolutely can not figure out :D I have been for a number of larger. How do you like?










Sweater ZARA
Jeans BERSHKA
Sneakers CONVERSE
Bag BERSHKA
Beanie stolen from friend :D
Bracelets GUESS,H&M

6 коментара: