четвртак, 16. октобар 2014.

Boyish

Cao svima, kako ste? Ja sam bas umorna jer sam juce bila u Novom Sadu na SERBIA FASHION WEEK-u. Bilo je predobro, izlagala je moja drugarica i koleginica Anja Plemic i naravno bila je najbolja. Imam neke snimke i nadam se da cu uspeti da ih objavim u nekom od narednih postova. Sto se outfita tice imala sam naporan i zauzet dan tako da sam se odlucila za boyish varijantu. Nadam se da vam se svidja. Ljubim vas!

Hi everyone, how are you? I'm really tired because yesterday I was in Novi Sad, SERBIA Fashion Week. It was too, exhibited my friend and colleague Anja Plemic and of course was the best. I have some videos and I hope to be able to publish them in the next few posts. As far as outfits had been a long and busy day so I decided to boyish combination. I hope you like it. I love you!







Malo smo imali predavanje u Zoo Vrtu :)



















NEW YORKER jacket
BERSHKA T-shirt
BERSHKA jeans
ZARA bag
CONVERSE sneakers
H&M Sunglasses

Нема коментара:

Постави коментар