среда, 5. новембар 2014.

UGG Life

Da, ja sam od onih osoba koje najvise od svega vole UGG cizme. Napokon sam dobila nove i presrecna sam. Prosto ih obozavam. One jednostavno idu uz sve, lako se kombinuju. Tople su i udobne. Jednostavno su savrsene i po mom misljenju svaka devojka bi trebala da ima bar jedne u svom cipelarniku. Uzivajte u slikama, iako ih ima manje nego inace, pa se uskoro cujemo. Ljubim vas!
Yes, I am one of those people who most of all love UGG boots. I finally got a new pair and I am thrilled. I simply adore them. They just go well with everything, easy to combine, warm and comfortable. They are simply perfect and in my opinion, every girl should have at least one in her shoe closet. Enjoy the pictures, although there are fewer than usual, and we'll be in touch. Kisses!














UGG boots
TALLY WEIJiL jacket
ZARA leggings
C&A,NEW YORKER T-shirts
Fur and beanie stolen from my bestie :)


6 коментара:

  1. Super otkacena kombinacija, svidja! :)
    Pogledaj moj blog :) http://natasafashionlover.blogspot.com/2014/11/boots-with-studs.html

    ОдговориИзбриши
  2. Uggsice su prelepe ! :-)
    Odlicna kombinacija ❤ xx

    Poseti moj blog : katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. I ja obožavam ugg čizmice, udobne i kombinuju se uz sve. :)

    Ako imaš vremena poseti moj blog: http://maricorner.blogspot.com/
    Ukoliko ti se dopada učlani se :)
    xo Mari :)

    ОдговориИзбриши