четвртак, 9. април 2015.

Prague


Najveca ljubav, posle mode, su mi putovanja. Zelela bih da obidjem ceo svet! Htedoh da unesem malo zivosti u svoj blog i da vam,pored outfit postova, pisem i o svom nacinu zivota, putovanjima, sminci, kozmetici, mestima koje volim da posecujem. Nadam se da vam se svijda moja ideja. Naravno, moj blog ce kao i do sad biti modni, samo cu ga malo zaciniti jos nekim stvarima koje volim.
Proslog vikenda posetila sam Prag po drugi put. Iako je na redu bio Milano, nisam mogla da odbijem ekskurziju preko fakulteta. Super sam se zabavila i upoznala neke nove ljude. 
Prag je poznat kao prvi grad koji je dobio svoj univerzitet. Mene malo podeseca na mix Beograda i Novog Sada. Ljudi slabo pricaju engleski i bolje cete se sporazumeti ako pricate na srpskom!
Za 5 dana, koliko sam tamo provela, primetila sam da je stil devojaka iz Praga veoma oskudan. Nekako su obicne, jednostavne i casual. Mozda cak i previse obicne za moj ukus. Ali zato jaci pol ima vise smisla za modu ako mene pitate!
Eto, nadam se da sam vam malo priblizila ovaj grad, a ako ga niste posetili uradite to ako ste u mogucnosti. Prag je zaista na neki nacin caroban, mada sve zavisi kako cete ga doziveti!















4 коментара:

  1. Draga Nina,sve što radiš je super,ali ovaj engleski,Boše sačuvaj.
    Bolje bi ti bilo da pišeš samo na srpskom jer ttaj engleski kao da trogodišnjak piše,to je prestrašno,nema nikakve veze s vezom,a tek gramatičke pogreške.
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши