уторак, 11. август 2015.

Chik Grey


Iako retko nosim suknje,juce sam imala potrebu da budem girly. Zato sam se odlucila za kombinaciju sivo-roze. Siva mi je omiljena boja kada je odeca u pitanju, dok je roze sto se tice detalja. Uzivajte u ovom prelepom danu, ja moram da spremam ispite! Ljubim vas!

As u now, I rarely wear skirts, but yesterday I had need to be gyrly. Because I decede for this grey-pink combo. As far as cloathing is my favourite color, and pink is my favourite for accessorise. Enjoy in this beautiful day, I have to prepare for my exames. Kisses!












                                         H&M top, bracelets, ring, necklace, sunglasses
TERRANOVA skirt 
  BERSHKA sneakers 
 GUESS bag             
C&A hat                 
     SIX bracelets               

2 коментара: