уторак, 29. септембар 2015.

Fringe






Cao ljudi!
Poslednja 2 dana mi se bukvalno ne izlazi iz kreveta jer je vreme uzasno i samo mi se spava. Mada, moje planove ne moze nista da pokvari, pogotovo ne vremenski uslovi. U nedelju je bio jedan veoma zanimljiv dan. Posle revije frizura na kojoj je ucestvovala moja drugarica, sa drustvom sam otisla u Laboratoriju kafe gde sam i napravila ove slike. Ambijent je savrsen, a napitci koje oni muckaju jos bolji. Imate moju preporuku za ''DNK'' i ''ENZIM''. 
Sto se outfita tice, odlucila sam se za dugacku suknju s resama od prevrnute koze, koju sam ukombinovala sa mojim novim cizmicama i zacinila ovom senf bojom Nadam se da vam se svidja! Uzivajte!

Hey guys! 
Last two days I just want to be in my bed,away from the rain. Although my plans nothing can disturb, even the rain. This Sunday after the fashion show with my frineds I went to Laboratory of coffee where I made these photos. Environment is perfect and drinks that they make even better. 
My outfit for this day is my new skirt of leather with fringe,my platform boots from H&M and my soft sweather . I hope u like it!
Enjoy!








Photo by: DAVID MICIC




BIJANKA skirt
BERSHKA sweather
H&M boots
H&M brecalets

Нема коментара:

Постави коментар