петак, 3. јун 2016.

Prom


Danas sam u totalnoj zurbi. Moram da uradim toliko stvari, a rodjendan mi je, zar ne moze neki free dan kad ti je rodjendan? Ne? Pa dobro onda, ovo je jedan od mojih predloga za maturu.. Kraljevsko plava.. Obozavam je. Inace, nikad nisam nosila dugacku haljinu. I za malu i za veliku maturu ja sam imala kratku. Greska. Zbog toga vama predlazem ovu, budite princeze, jer to je vase vece. Uzivajte!

Today I'm in a total rush. Ihave so many things to do, and it's my birthday. Don't be one free day for birthday? No? Okay. This is one of my suggestion for the prom. King blue.. I'm in love..Whatever I never wore long dress. Constantly I chose mini, but..Wrong! And because of it I suggest thos one, be a princess! Enyoj!





Ph by DAVID MICIC



QUIZ dress
BERSHKA rings

2 коментара: