понедељак, 4. јул 2016.

200



Cao svima!
I 200 post je na blogu. Ja prosto ne mogu da verujem vreme tako brzo prolazi. Mnogo stvari i se desava u poslednje vreme i jedav cekam da saznate iste. Ovo je jedan od mojih omiljenih kombinacija ovih dana. Pantalone (culottes) i top su toliko prijatni da ih ja prosto ne bih skidala. Sto se tice cipela ocarana sam bojom i udobnoscu, tako da svakako imate moju preporuku za ZARU kada su stikle u pitanju.
Zelim vam lep pocetak nedelje. Uzivajte!

Hey everybody!
And 200 post is up on my blog! I just can't belive that time so fast passes. Many things are happening lately and I can't wait to tell you everythig. This is one of my fav combination these days. Culottes and top are so soft that I wouldn't take them off. And this heels are so comfortableand, and this colour it's so nice. So u have my recommendation for ZARA heels .
I wish u fresh start! Enjoy!











BERSHKA top,culottes
ZARA heels
H&M bag
H&M sunglasses
DAISY DIXON watch

2 коментара:

  1. Анониман4. јул 2016. 06:26

    Outfit je prelep.Obozavam ovakve boje!Inače,jako si lepa na slikama,i mnogo mi se dopada tvoj blog,pola ideja za oblacenje sam pokupila 🙂,heh 🙂.Zelim ti puno uspeha,jer to zasluzujes❤️!

    anjasworld1.blogspot.rs-novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман6. јул 2016. 12:47

    Hlače i top su predivni.
    http://nuclearglitter.com/

    ОдговориИзбриши