недеља, 4. јануар 2015.

Fashion bling

Bling, bling! Današnji post je obogaćen i produkt jedne divne saradnje sa mojim drugaricama. Mina koja je preuzela potpunu odgovornost za fotografiju i učinila ih ovako spektakularnim, Tijana koja je svojom genijalnošću uradila neverovatan stajling i Ivana koja se prihvatila svog posla, šminke. Tu sam naravno i ja, koja je iznela sve to i stavila lični pečat. 

Bling, bling! Today's post is enriched and the product of a great collaboration with my friends. Mina who has assumed full responsibility for the photographs and made them such a spectacular, Tijana whit her genius did an amazing styling and Ivana, who accepted her job, makeup. There was, of course me, that i made all of this on my way and put a personal touch.






I wear: 
Sweater H&M
Jeans Stolen from Tijana,xoxo
Shoes Same stolen
Bag H&M
Rings Six
Neckles STRADIVARIUS

Style by: Tijana Krizmanic
Photo by: Mina Maksimovic
Make up: Ivana Krizmanic

3 коментара:

  1. Odlična kombinacija, i sviđa mi se ovaj čudni spoj! :)

    http://maricorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican outfit svidja mi se, spoj nespojivog! Pratim te a nadam se da ces i ti uzvratiti pracenje i da ces pogledati moj blog! :* :)

    New post: http://marinailes9.blogspot.com/2015/01/happy-new-year.html

    ОдговориИзбриши