четвртак, 12. фебруар 2015.

Detalis

Zdravo svima. Prvo moram da kazem da uopste nisam zadovoljna slikama. Ovih dana uopste nisam u nekom najboljem raspolozenju i samo bih bila kod kuce, u krevet, za lapotopom i gledala filmove i serije po ceo dan. To uopste nisam ja! No dobro, blog se mora ispostovati te sam tako izasla iz kuce kako bih se slikala, ali.. Ni slike nisu ispale kako treba. Jedva sam odvojila par, ali isto tako je ovo jedna od mojih omiljenih kombinacija sto se tice boja. Bordo i roze. Bez greske!

Hej gays! First I have to say I am not at all happy with the pictures. These days, I was not in the best mood and some just would not be at home, in bed, for laptops arriving and watching movies and series all day. That's not me at all! Well, the blog must be honored, and so I left the house for a picture, but .. no picture did not turn out as expected. I barely broke a couple, but also this is one of my favorite combination when it comes to color. Bordeaux and pink. No mistakes!






NEW YORKER sweatshirts
TALLY WEIJL
H&M boots
ALDO sun glasses
H&M beanie
ACCESSORIZE bag
H&M,BERSHKA rings

I, ZA ONE KOJI NISU VIDELI MOJ PRVI VIDEO,EVO LINKA:

https://www.youtube.com/watch?v=G3dBCTtXfCw



2 коментара: