четвртак, 19. фебруар 2015.

ROSAL Lip Balm


Moje omiljeno godišnje doba je proleće, kao i sve boje koje ono sa sobom nosi. Zbog toga me već od marta možete videti u narandžastim, belim, bež, rozim tonovima. Lepo vreme me izmami napolje, pa zbog toga nosim i udobnu obuću u kojoj ceo dan mogu da pešačim.
Međutim, proleće donosi i druge “muke”. Kako se našminkati? S’ obzirom na to da volim jaku šminku i rado je nosim u svim godišnjim dobima, trudim se da je uklopim i u moje prolećne kombinacije.
Kada sam otkrila Rosal Lip Balm (Ink)redible Colors, oduševila sam se zato što mi pruža intenzivnu boju, a istovremeno neguje usta. Moja omiljena nijansa je Violet Touch, koju sam uklopila čak i uz ove bejbi roze pantalone, čipkani top i sako u boji korala. Moj moto je “Spoj nespojivo”! Nijansa Violet Touch je najbolja ljubičasta koju sam probala i obožavam da je nosim u svim prilikama.
My favorite season is spring, and all the colors it brings. Therefore, I already from March you can see in the orange, white, beige, pink tones. Nice weather coax me out, so why wear comfortable shoes and where can the whole day to walk.
However, spring brings other "punishment". How do your makeup? S 'Given that I love makeup and strong gladly wear it in all seasons, I try to be fit in my spring combination.
When I discovered Rosal Lip Balm (Ink) Redibo Colors, I was delighted because it gives me intense color, while cherishing her mouth. My favorite shade is Violet Touch, which I fit even with this baby pink pants, lace top and jacket color coral. My motto is "incompatible compound"! Tint Violet Violet Touch is the best I've tasted and I love to wear it at all times.




C&A jacket
H&M crop top
BERSHKA  pants
CONVERSE sneakers
H&M bag
ALDO Sunglasses
BERSHKA necklace
H&M,BERSHKA rings
SIX tape
Link of my channel: https://www.youtube.com/channel/UCSWeab0JTasq_6rgMyREibg






2 коментара:

  1. koje preslatka kombinacija! volim vesele boje, a i to sjajilo ti super stoji. Ne znam kada sam zadnji put koristila labelo, a u srednjom sam samo njih i koristila, uvijek u raznim bojama.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши