субота, 28. новембар 2015.

Selfie






Subota. Dan kada bih zapravo morala da uradim toliko toga, a tako mi se ne ustaje iz kreveta. Mnogo sam lenja u poslednje vreme i to nikako nije za pohvalu. Ja nisam od onih osoba na koje vreme utice na raspolozenje, ali poslednjih dana nazalost jeste tako. Ovaj selfie post sam ufotkala jos pre dobrih mesec dana dok sam jos uvek imala dugu kosu. Oni koji me prate na Instagramu znaju da sam se osisala na paz. Svaka promena prija. Slazete li se? Ne zaboravite da stavite hastag na vasu sliku #onemoreselfieniksis

Saturday. The day when I actually had to do so much, and so I do not get out of bed. I'm very lazy lately and that it's not for praising. I'm not one of those people that time influences mood, but in recent days, unfortunately, is the case. This selfie post I made during the month while I still had long  hair. Those who follow me on Instagram know that I'm cut my hair. Any change in tastes. Do you agree? Don't forget to put a hashtag on your photo
 #onemoreselfieniksis












Нема коментара:

Постави коментар