петак, 13. новембар 2015.

Sunset





Cao svima!
Za danas imam da vam predstavim jos jednu haljinu mlade dizajnerke Dani. Ova haljinica je nesto drugacija od predhodne ali je takodje lepa i prijatna. Ja sam je iskombinovala sa crnim cizmama jer sam htela da dodam dozu sebe u ovaj outfit kako ja to uglavnom i radim. Balans izmednju nezne haljinice za dame i crnih darki cizmica je apsolutno moj fazon :) 

Hello everyone! 
 For today i have to introduce to you one more dress of young desinger Dani.  This dress is different than previous but also beautiful and nice dress. I combined her with black boots cause i wanted to add dose of myself in this outfit as i mostly do. Balans between gently dress for ladies and black darks boots is apsolutly my style :)



Ph by DAVID MICIC


H&M boots

2 коментара: