среда, 18. мај 2016.

Barbie girl




Kada sam bila mala omiljena boja bila mi je roze. Sve sto mozete da zamislite zapravo, je bilo roze. Naravno mozete da pretpostavite da mi se ta boja smucila posle nekog vremena. I sto sam bila starija sve vise sam je mrzela.  Tako da sam je totalno "otpisala" iz upotrebe, ocigledno ne i zauvek. Pre neki dan kada sam usla u ZARU i videla je znala sam da moram da je imam, pa sta ako je roze? To je ipak idalje moja omiljena boja!

When I was young my favorite color was pink. Everything you can imagine is actually was pink. Of course, you can suppose that I was I'm sick of that coulor. As I was older, the more I hated. So I was completely thrown out of use,obviously not forever. Few days ago when I walked in ZARA i saw this jacket I know that I had to have it, so what if is pink? This is still my favourite coulor!

 







ZARA jacket
H&M top
BERSHKA trousers
GUESS bag
CONVERSE sneakers

6 коментара: