понедељак, 23. мај 2016.

Ready For R'N'B?



Cao svima! Jos jedan post u roze jakni je tu! Zljubljena sam u nju! Kao sto sam vec rekla sve sto je roze dolazi u obzir, ovih dana, pa tako i ove moje nove ruzicaste cipele iz ZARE. Verovali ili ne ZARA i H&M imaju najudobniju obucu ikada! Ako mi ne verujete probajte! 
Sa ovim kikicama i outfitom sprema sam za r'n'b party!

Hi guys! One more post with pink jacket it's here! I'm in love with her! As I said, everythinh pink,these days can be my combo, like my new ZARA pink heels. Do you believe that ZARA and H&M have the most comfortable shoes ever! If you don't beleve me- try on!
With this braids and this outfi I'm ready for r'n'b party!












ZARA jacket
ZARA heels
H&M top
BERSHKA trousers
STRADIVARIUS bag
DAISY DIXON watch

6 коментара: