субота, 7. март 2015.

Dress like shirt

Cao dragi moji. Za danasnji post imam jednu kombinaciju koju sam islikala ove nedelje ali nikako dda je objavim. Na prvi pogled outfit je obican. Radi se o tome da sam ja restilizovala staru haljinu i od nje napravila majicu. Mnogo mi se svidja dezen i bilo mi je zao da je ne iskoristim, pa sam odlucila da je skratim i nosim tako. Ukombinovala sam je sa omiljenim farmarkema i starkama. Kako vam se svidja? Pozdraaav!

Hi guys. For today's post I have a combination that I make this week, but not to publish it. At first glance outfit is plain.  From an old shirt I made a dress.. I really like the design and I was sorry that I do not use, so I decided to cut it and wear it. Combine the I is the favorite jeans and all star sneakers. How do you like it? 











STRADIVARIUS dres like shirt
H&M jeans
CONVERSE sneakers
ZARA bag
ALDO Sunglasses

Pogledajte poslednji video dok ja snimam Q&A!


Нема коментара:

Постави коментар