среда, 25. март 2015.

Midi skirt


Midi suknje su totalni in poslednjih par sezona. Ja sam osoba koja ne voli da nosi suknje i haljine, ali pre neki dan sam se tako girly osecala da sam morala da je obucem. Prvobitna zamisao je bila da outfit bude sa zutim detaljima, ali onda sam se ipak odlucila za roze. Jer ipak, ne mogu da se odvojim od moje ''nove'' torbice. Fotke smo napravili u Skadarskoj ulici, jednoj od najlepsih i najstarijih u Beogradu. Uzivajte!
 Midi skirts are totally in the past few seasons. I'm a person who doesn't like to wear skirts and dresses, but the other day I was so girly felt that I had to wear it. The original idea was to outfit it with yellow accessorise, but then I decided to pink. Because, I can not separate myself from my '' new '' purses. Photos've made in Skadar Street, one of the most beautiful and oldest in Belgrade. Enjoy!















TERRANOVA skirt
TERRANOVA sweater
TALLY WEIJL jacket
ACCESSORIZE bag
BERSHKA socks
H&M necklace
H&M boots
ALDO Sunglasses

New video:



4 коментара: