недеља, 7. јун 2015.

Cool Culottes



Ove pamtalone su must have ove sezone! Preudobne su, zavrsavaju se malo iznad skocnog zglobai mozete ih pronaci u svim bojama. Dobre su kao alternativa za duge suknje, koje ja ne volim da nosim. Tako da su one moja apsolutna preporuka za devojke koje se lepse osecaju u pantalonama kao i ja! Uzivajte!
These are the shape of the season. Ending just above the ankle and available in every colour imaginable, culottes are the fashionista's alternative to the maxi skirt. So they are my absolute recommendation for the girls prefer to wear trousers like me. Enjoy!















Photo by: David Micic

H&M culottes
H&M top
H&M bag
H&M bracelets
ALDO shoes
Aldo sunglasses

2 коментара:

  1. Baš su ti dobre slike! Gledala sam wannabe blogger show i moram priznati da si mi bila najsimpatičnija :D I ja sam modni bloger i zbog tog razloga sam te zapratila.Sjajne slike i moram reći da dobro poziraš ;) Pogledaj moj blog ako hoćeš :
    ♥Kristina
    http://vrgov.blogspot.com

    ОдговориИзбриши